Toimiva palkkahallinto tähtäimessä?

Palkanlaskenta

Ovathan työntekijöideni palkat varmasti tileillä oikeaan aikaan? Miten lomapalkka laskettiin? Mitä minun tulee tietää, kun palkkaan ensimmäisen työntekijän? Palkkahallinnon asiantuntijamme auttavat palkanlaskentaan liittyvissä kysymyksissä ja varmistavat, että saat itse keskittyä yrityksesi ydintoimintaan. 

Palkanlaskenta

Oikea palkka oikeaan aikaan 

Palkanlaskenta on yksi yrityksesi keskeisimmistä toiminnoista. Oikea-aikaisuus ja virheettömyys palkanlaskennassa ovat ensiarvoisen tärkeitä, ja niiden avulla säilytät työntekijöidesi luottamuksen yritystäsi kohtaan.

Ammattitaitoiset palkanlaskijamme huolehtivat palkanlaskennasta puolestanne, jolloin teillä jää enemmän aikaa ydinliiketoimintanne pyörittämiseen. Homeroksella teille nimetään oma palkanlaskija ja palkkatiimi. Näin voit olla varma, että palkanlaskentasi on aina turvattu – myös lomien ja sairaslomien aikana.

3 syytä valita Homeros palkkahallintopalvelut

Oma yhteyshenkilö ja tiimi

Oma yhteyshenkilö ja tiimi

Asiakkaanamme saat palvelukseesi oman yhteyshenkilön ja palkkatiimin, joka hoitaa palkkahallinnon tehtävät. Tiimin avulla varmistamme, että yrityksesi palkkahallinto pysyy ajan tasalla myös esimerkiksi lomien ja sairaustapausten aikana.

Laadukas ja joustava palvelu

Laadukas ja joustava palvelu

Asiantuntevat palkkahallintopalvelut tukemaan yrityksesi kasvua ja kehitystä. Osaava henkilöstömme tuottaa palkanlaskentapalvelut yrityksesi tarpeiden mukaan. Palkanlaskijamme ovat koulutettuja sekä kokeneita, ja iso osa heistä on suorittanut PHT-tutkinnon.

Vastaamme joustavasti yrityksesi palvelutarpeisiin, jotta omaa aikaasi vapautuu yrityksesi liiketoiminnan kehittämiseen.

Modernit palkkaohjelmistot

Modernit palkkaohjelmistot

Tarjoamme yrityksesi käyttöön parhaat palkkahallintojärjestelmät. Integroimme työajanseuranta- ja HR-järjestelmistä tuotavat tiedot palkanlaskentajärjestelmiimme. Tuntien kirjaaminen ja matkalaskujen tekeminen mobiilisti tuo tehokkuutta prosessiin.


Näin tulet meille asiakkaaksi

  1. Yhteydenotto

    Ota yhteyttä puhelinsoitolla tai lomakkeella, ja kartoitetaan yhdessä lähtötilanne.

  2. Sopiva palvelupaketti

    Paketoidaan teille sopivat palvelut yhteen ja sovitaan hinnoittelusta.

  3. Käyttöönotto

    Otamme järjestelmät käyttöön ja huolehdimme tarvittaessa vanhan tilitoimistopalvelun ja tietojen siirrosta.

  4. Koulutus ja tutustuminen

    Tutustut omaan kirjanpitotiimiisi ja opastamme sinut järjestelmien käyttöön.

  5. Valmis palvelu ja jatkuva tuki

    Tiimisi tuella yrityksesi taloushallinto pysyy aina ajan tasalla!

Alkuun pääsemme, kun soitat meille tai kerrot tarpeistasi oheisella lomakkeella!

Jätä meille yhteystietosi, vastaamme sinulle 24 h sisällä!

Helena Karppelin

Johanna Jämsä

Yrityksen tila
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.